مدیر کل صمت گیلان: شکایات صنفی ظرف ۲۴ ساعت رسیدگی می‌شود. گیله خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: به عمده شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ به مدت ۲۴ ساعت رسیدگی می‌شود. تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه نظارت‌های صنفی به صورت هدفمند و با حداقل زمان ممکن پس […]

مدیر کل صمت گیلان: شکایات صنفی ظرف ۲۴ ساعت رسیدگی می‌شود.

گیله خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: به عمده شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ به مدت ۲۴ ساعت رسیدگی می‌شود.

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه نظارت‌های صنفی به صورت هدفمند و با حداقل زمان ممکن پس از وصول گزارشات مردمی به سامانه ۱۲۴ انجام می‌شود افزود: در اجرای طرح نظارتی در ۶ ماه گذشته اصناف متخلف در گیلان ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.
وی گفت: طرح‌های نظارتی بر اقلام پرمصرف، عرضه نوشت افزار، پوشاک و تبدیل شلتوک به برنج در قالب کمیته‌های مشترک نظارتی در ماه‌های اخیر بسیار اثربخش بود که دست اخلالگران بازار را کوتاه کرد.
مدیر کل صمت گیلان همچنین افزود: عمده تخلفات در حوزه روغن موتور، آرد و مرغ و صنایع فولادی بود که با انجام بیش از ۵۵ هزار بازرسی، ۵ هزار و ۵۹۶ مورد تخلف کشف شد.

پورحیدری، تامین اقلام اساسی و توزیع آن را یک بخش از تنظیم بازار عنوان نمود و اضافه کرد: بخش مهم دیگر تنظیم و تعادل بازار؛ نظارت هوشمندانه و هدفمند با هدف تسهیل در دسترسی آن‌ها به مردم است که علاوه بر اجرای طرح‌های نظارتی؛ با همراهی مردم و ارائه گزارش به ۱۲۴ بهتر می‌توانیم به تخلفات صنفی به صورت میدانی رسیدگی نماییم.

  • نویسنده : گیله خزر (گیل خزر)
  • منبع خبر : صداوسیمای گیلان اینستاگرام مارا از بالای صفحه اول دنبال کنید