نماینده ولی فقیه در گیلان: سازمان بازرسی با نظارت درست و به موقع، نقش دیده بان ادارات و دستگاه‌های اجرایی را ایفا می‌کند.  ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان، صبح امروز در دیدار بازرس کل و مدیران ستادی بازرسی استان، با اشاره به نقش مهم و موثر سازمان بازرسی در رصد حوزه‌ها و عرصه‌های گوناگون […]

نماینده ولی فقیه در گیلان: سازمان بازرسی با نظارت درست و به موقع، نقش دیده بان ادارات و دستگاه‌های اجرایی را ایفا می‌کند.

 ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان، صبح امروز در دیدار بازرس کل و مدیران ستادی بازرسی استان، با اشاره به نقش مهم و موثر سازمان بازرسی در رصد حوزه‌ها و عرصه‌های گوناگون به ویژه در بخش تولید و صنعت گفت: بازرسان به عنوان دیده بان باید ابتدا به درستی نظارت کنند و در مرحله بعد بازرسی بهنگام و تاثیرگذار داشته باشند.
آیت الله رسول فلاحتی، ورود بازرسان به حوزه‌های چالش برانگیز را نیازمند دقت و حساسیت بیشتری دانست و افزود: یکی از وظایف و مسوولیت‌های مهم اداره بازرسی در کنار پیشگیری و جلوگیری از فساد، سهل انگاری و کم کاری، ارائه راهکار برای حل مشکلات و دغدغه هاست.
وی همچنین با تاکید بر استمرار و پیگیری در نظارت‌ها، تعامل و همکاری با دیگر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، حفظ آبروی افراد، تقویت بنیان تولید و حمایت از کارآفرینان به ویژه در حوزه تولیدات دانش بنیان را از دیگر مسوولیت‌ها و وظایف مهم بازرسان عنوان کرد.
سجاد دده جانی بازرس کل گیلان نیز در این دیدار با اشاره به حوزه‌های مختلف فعالیت بازرسان به ویژه در عرصه‌های سیاسی و قضایی، منابع طبیعی و محیط زیست، اقتصادی و زیربنایی و فرهنگی و اجتماعی گفت: بازرسان با نظارت و بازرسی دستگاه‌های استفاده کننده از بودجه و اعتبارات دولتی، اجرای درست قوانین و حسن جریان امور مختلف را رصد می‌کنند.

  • نویسنده : گیله خبر
  • منبع خبر : صداوسیمای گیلان اینستاگرام مارا از بالای صفحه اول دنبال کنید