۱۰ طرح مهم زیربنایی با هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌ی صنعت برق گیلان در حال اجراست که تکمیل آن تا آغاز فصل گرما می‌تواند نیاز انرژی استان را تضمین کند. گیله خزر به نقل از صداوسیمای گیلان ؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه ایی گیلان امروز در حاشیه‌ی بازدید از طرح احداث پست ۲۳۰ به […]

۱۰ طرح مهم زیربنایی با هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌ی صنعت برق گیلان در حال اجراست که تکمیل آن تا آغاز فصل گرما می‌تواند نیاز انرژی استان را تضمین کند.

گیله خزر به نقل از صداوسیمای گیلان ؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه ایی گیلان امروز در حاشیه‌ی بازدید از طرح احداث پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت رشت غربی به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: در حال حاضر ۱۰ طرح مهم و زیربنایی در حوزه‌ی صنعت برق گیلان با هزار میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که اتمام آن تا اردیبهشت سال آینده می‌تواند نیاز استان به انرژی را در اوج بار برق برطرف کند.

مهندس بهمن داراب زاده با بیان اینکه طرح احداث پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت رشت غربی و طرح چهارمداره کردن خطوط انتقال غرب گیلان در زمره‌ی این ۱۰ طرح محسوب می‌شود افزود: این دو طرح مهم که برای اجرای آن حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده، از جمله طرح‌های ملی وزارت نیرو تلقی می‌شود که بهره برداری از آن‌ها تحولی در حوزه‌ی خدمات رسانی به مشترکان خانگی و صنعتی استان گیلان ایجاد خواهد کرد.
وی همچنین گفت : احداث پست‌های ۶۳ کیلوولت سلیمانداراب رشت، ضیابر، کلاچای، تقویت خطوط سنگر به کوچصفهان و نصب ترانس ۵۰ مگاوات آمپر پست جانبازان نیز از جمله طرح‌هایی ست که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

  • نویسنده : گیله خزر (گیل خزر)
  • منبع خبر : صداوسیمای مرکز گیلان