رئیس کل دادگستری گیلان از بازسازی بخش‌های مختلف زندان از جمله بخش تولیدی و کار آفرینی که ۲ ماه پیش بر اثر آتس سوزی آسیب دیده بود بازدید کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان،حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان و سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان به همراه تعدادی […]

رئیس کل دادگستری گیلان از بازسازی بخش‌های مختلف زندان از جمله بخش تولیدی و کار آفرینی که ۲ ماه پیش بر اثر آتس سوزی آسیب دیده بود بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان،حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان و سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان از نزدیک در جریان روند بازسازی زندان و نحوه اشتغال و فعالیت زندانیان در مرکز حرفه آموزی و اشتغال قرار گرفتند.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه این بازدید در اجرای سند تحول و تعالی و بازدید‌های دوره‌ای از زندان‌های استان صورت گرفت گفت: برای رفع برخی نواقص موجود در زندان رشت، مجموعه‌های مدیریتی استان اعم از دادگستری و اداره زندان‌ها اقدامات و پیگیری‌های مستمری انجام دادند که خوشبختانه صد در صد آن تحقق یافته است.
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان اشتغال و باز اجتماعی کردن مددجویان است افزود: زیر ساخت‌های اشتغال زایی این زندان به صورت کامل فعال است و اکنون بیش از۵۰۰ نفر از زندانیان داخل زندان مشغول به کار هستند.
دادستان مرکز استان پایان خاطرنشان کرد: در جریان بازدید امروز به ۲۰۰ نفر از زندانیان نیز مرخصی اعطا شد که مرخصی بیش از ۳۰نفر از آن‌ها مربوط به پایان حبس شان بود.

  • نویسنده : گیله خزر (گیل خزر)