تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مقابل میزبانش شمس آذر قزوین در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با یک گل شکست خورد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های شمس آذر قزوین و ملوان بندر انزلی عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برابر یکدیگر قرار […]

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مقابل میزبانش شمس آذر قزوین در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با یک گل شکست خورد.

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های شمس آذر قزوین و ملوان بندر انزلی عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد.
در همان شروع بازی و اشتباه بازیکنان ملوان در بحث دفع توپ باعث شد تا محمد پاپی بازیکن شمس آذر در موقعیتی بسیار ایده آل صاحب توپ شود و دروازه ملوان را باز کند.
پس از این گل ملوان به دنبال گذر از مدافعان شمس آذر بود که پیش از پایان ۴۵ دقیقه نخست حبیب فر عباسی دروازه‌بان ملوان نیز دچار مصدومیت شد تا از زمین بازی خارج شود و افشار صداقت به جای او به میدان بیاید.
این روند در نیمه دوم نیز ادامه داشت، با این تفاوت که اغلب در تلاش بودند از خط دفاعی یکدیگر گذر کنند، اما مسیرشان مسدود بود.
در نهایت هم شاگردان سعید دقیقی بازی را مدیریت کنند تا هر طور که هست از این دیدار مهم، دست پر خارج شوند و ۳ امتیازی مهم را از ملوان بگیرند.
با این پیروزی، شمس آذر ۳۸ امتیازی شد و خودش را به رده ششم رساند و تا در این رتبه همسایه ملوان باشد.
ملوان هم با قبول شکست در این تقابل ۴٠ امتیازی باقی ماند و اگر نتایج ضعیف شاگردان تارتار ادامه‌دار باشد، تیم شگفت انگیز سعید دقیقی می‌تواند رتبه پنجم را هم از آنها بگیرد.