دهمین دوره آزمون هماهنگ تعیین صلاحیت حرفه‌ای و سنجش مهارت آموختگان فنی و حرفه‌ای گیلان امروز برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گیلان ؛ مدیرکل فنی و حرفه‌ای گیلان گفت: در این مرحله از آزمون ۳ هزار زن و مرد در ۱۵ مرکز و کارگاه سنجش باهم رقابت خواهند کرد. آقای کاظم پورنصیری با بیان اینکه این مهارت آموزان در […]

دهمین دوره آزمون هماهنگ تعیین صلاحیت حرفه‌ای و سنجش مهارت آموختگان فنی و حرفه‌ای گیلان امروز برگزار شد.

برگزاری آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای و سنجش مهارت در گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گیلان ؛ مدیرکل فنی و حرفه‌ای گیلان گفت: در این مرحله از آزمون ۳ هزار زن و مرد در ۱۵ مرکز و کارگاه سنجش باهم رقابت خواهند کرد.

آقای کاظم پورنصیری با بیان اینکه این مهارت آموزان در ۱۷۰ حرفه آزمون می‌دهند، افزود:این آزمون در دو بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای برگزار شده و شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی، بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در آزمون عملی و برگزاری آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای و سنجش مهارت در گیلانکارگاه‌های سنجش شرکت و پس از قبولی نهایی گواهینامه مهارتی را دریافت خواهند کرد.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای گیلان با اشاره به اینکه در ۱۱ ماه گذشته ۴۳ هزار گیلانی در ۵۰۰ حرفه در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر دردوره‌های مهارت آموزی شرکت کردند، گفت: از این تعداد ، ۳۲ هزار نفر بصورت الکترونیکی و ۱۱ هزار نفر بصورت غیر الکترونیکی سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای شدند.

  • نویسنده : گیله خزر