فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۴ دستگاه فلزیاب قاچاق و متعلقات آن با ارزش ۷ میلیاردی در این شهرستان خبر داد. گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل تعدادی فلزیاب در رودسر، پیگیری موضوع در […]

فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۴ دستگاه فلزیاب قاچاق و متعلقات آن با ارزش ۷ میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل تعدادی فلزیاب در رودسر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه پس از اقدامات فنی خودرو مورد نظر توسط ماموران پاسگاه انتظامی شوئیل شناسایی و متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴ دستگاه فلزیاب قاچاق و متعلقات مربوطه کشف شد.
فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به دستگیری متهمان ۲۹ و ۴۰ ساله این پرونده و معرفی آن‌ها به مرجع قضائی گفت: کارشناسان ارزش تقریبی فلزیاب‌ها را بیش از ۷ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ جوانمردی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در حراست از میراث فرهنگی و مبارزه با قاچاق اشیاء عتیقه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : گیله خزر (گیل خزر)