جشن ازدواج ۶۱ زوج دانشجو با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا ئ سیما مرکز گیلان ؛ آیت الله فلاحتی در این مراسم گفت : نشاط در زندگی بسیار اهمیت دارد که یکی از راه‌های به دست آوردن آن درک متقابل زوجین از همدیگر است که با برنامه […]

جشن ازدواج ۶۱ زوج دانشجو با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا ئ سیما مرکز گیلان ؛ آیت الله فلاحتی در این مراسم گفت : نشاط در زندگی بسیار اهمیت دارد که یکی از راه‌های به دست آوردن آن درک متقابل زوجین از همدیگر است که با برنامه ریزی امکان پذیر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فرزندآوری در فرمایش‌های مقام معظم رهبری، افزود: زوج‌های جوان فرزندآوری را جزو برنامه‌های خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان در این مراسم ، ازدواج دانشگاهی را ازدواجی آگاهانه و پایدار دانست و ابراز امیدواری کرد: از ازدواج دانشگاهی به عنوان نماد ازدواج آسان و به هنگام یاد شود.

همچنین در این مراسم آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان مراسم صیغه عقد یکی از زوجین را به صورت نمادین جاری کرد.

ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه ، کاشت ۶۱ نهال مثمر به اسم زوج‌های دانشگاهی و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

  • نویسنده : گیله خزر (گیل خزر)