مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان: مردم نیکوکار استان، از ابتدای امسال تا کنون، مبلغ ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه برای کمک به نیازمندان پرداخت کردند. گیل خزر به گزارش  خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ عباس اهرابی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران گیلانی از ابتدای امسال تا کنون ۵ میلیارد و […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان: مردم نیکوکار استان، از ابتدای امسال تا کنون، مبلغ ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه برای کمک به نیازمندان پرداخت کردند.

گیل خزر به گزارش  خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ عباس اهرابی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران گیلانی از ابتدای امسال تا کنون ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه هدیه کرده اند گفت: صدقات جمع آوری شده برای خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، ازدواج جوانان تحت پوشش، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۶ هزار صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک در استان نصب است، افزود: صدقات اهدایی در همان محل جمع آوری‌شده و برای رفع نیاز‌های محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود و این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان همچنین گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.

  • نویسنده : گیل خزر