جامعه ورزش گیلان امروز به صورت دسته جمعی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد حضور پیدا کردند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ در این مراسم قهرمانان نامی و برجسته‌ای همچون امیر رضا معصومی قهرمان کشتی جهان و پدرش فردین معصومی، شهروز سمیعی و علی […]

جامعه ورزش گیلان امروز به صورت دسته جمعی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد حضور پیدا کردند.

حضور جامعه ورزش گیلان در مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌هابه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ در این مراسم قهرمانان نامی و برجسته‌ای همچون امیر رضا معصومی قهرمان کشتی جهان و پدرش فردین معصومی، شهروز سمیعی و علی مودبی از قهرمانان جهانی بدنسازی، مسعود محرابی از مربیان تیم ملی وزنه برداری، فاطمه قاسمی از مدال آوران کاراته جهان و فرهاد رحیمی از قهرمانان کبدی دنیا حضور داشتند.
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر و تشکر از حضور جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان به عنوان یکی از اقشار جامعه که با تمام وجود دوستدار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند گفت: حاج قاسم از مردم و دوستدار مردم بود و مردم از پیر و جوان و اقشار مختلف، آن شهید بزرگوار را قلبا دوست دارند، راه و مکتبش را ادامه خواهند داد و در مراسمش حضور پرشور و گسترده داشتند.

  • نویسنده : گیله خزر (گیل خزر)