امیرمحمد یزدانی به فینال رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان راه یافت. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیرمحمد یزدانی به دیدار فینال کشتی امیدهای جهان راه یافت مسابقات نیمه نهایی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه ۲۰ مهر در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.   در […]

امیرمحمد یزدانی به فینال رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان راه یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیرمحمد یزدانی به دیدار فینال کشتی امیدهای جهان راه یافت

مسابقات نیمه نهایی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه ۲۰ مهر در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.

 

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی دلاوری از خطه قهرمان پرور مازندران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۵ تالگات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۷ بر ۷ از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

یزدانی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ از سد یحیی توماس از آمریکا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف گئورگی الباکیدزه قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از گرجستان می‌رود.

کیان محمودجانلود به گروه بازنده‌ها راه یافت

در وزن ۶۵ کیلوگرم کیان محمودجانلو دلاور دیگری از مازندران در مبارزه نخست با نتیجه ۷ بر ۸ مغلوب حمزه آلاجا از ترکیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. محمودجانلود در این گروه باید با سید اسلام حسینی از فنلاند کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل ساموئل آلوارز از پورتوریکو قرار بگیرد و در صورت گذر از این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل اریک آروشانیان از اوکراین قرار بگیرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی نایب قهرمان جهان از مازندران با توجه به نرسیدن سر وزن قانونی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۹:۳۰ فرداشب (شنبه) برگزار می‌شود.

  • نویسنده : گیله خزر (گیل خزر)
  • منبع خبر : صداوسیمای مازندران اینستاگرام مارا از بالای صفحه اول دنبال کنید