به مناسبت هفته بسیج از کتاب «ساکنان کوی عشق» در رشت رونمایی شد. گیله خزر به گزارش صداوسیمای گیلان :  محمد رضا بینش برهمند نویسنده این کتاب در مراسم رونمایی از «ساکنان کوی عشق» در رشت گفت: این کتاب به خاطرات کارکنان جانبازان، ایثار گران و آزادگان بانک مسکن گیلان پرداخته شد. وی افزود: گردآوری […]

به مناسبت هفته بسیج از کتاب «ساکنان کوی عشق» در رشت رونمایی شد.

گیله خزر به گزارش صداوسیمای گیلان :  محمد رضا بینش برهمند نویسنده این کتاب در مراسم رونمایی از «ساکنان کوی عشق» در رشت گفت: این کتاب به خاطرات کارکنان جانبازان، ایثار گران و آزادگان بانک مسکن گیلان پرداخته شد.
وی افزود: گردآوری خاطرات این کتاب یک سال و نیم طول کشید.
غلامرضا ملک علی پور رئیس کنگره هشت هزار شهید گیلان، رئیس کنگره هشت هزار شهید گیلان هم در این آیین به جانفشانی‌های ایثارگری شهدا و جانبازان اشاره کرد و گفت: جوانان گیلانی حضور پر رنگ و پر جوشی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند.
رئیس کنگره هشت هزار شهید گیلان با اشاره به شخصیت‌های اخلاقی و رفتاری شهدا و جانبازان در جبهه افزود: در آن دوران هیچ کس بخاطر مقام، رتبه و سمت راهی جبهه جنگ نشد بلکه همه افکار و رفتار‌ها و حتی رمز عملیات‌های نیز مقدس بود.
ملک علی پور به نقش بسیج در بحران‌ها پرداخت و گفت: از شکل گیری بسیج تا کنون بسیج حضور ارزشمند تاثیر گذاری در رفع بحران‌ها داشته در بحران کرونا ویروس نیز بسیج همواره در کنار کادر درمان بود.
رئیس کنگره هشت هزار شهید گیلان به توطئه‌های دشمنان اشاره و تصریح کرد: هرآنچه عامل پیشرفت باشد مورد هدف دشمنان قرار دارد.

  • نویسنده : گیله خزر (گیل خزر)