براساس اعلام ستاد اربعین گیلان، تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) در گیلان نام نویسی کرده اند. گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ دبیر ستاد اربعین گیلان گفت: تاکنون بیش از ۴۳ هزارو ۷۶۸ زائر گیلانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح ثبت نام […]

براساس اعلام ستاد اربعین گیلان، تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) در گیلان نام نویسی کرده اند.

گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ دبیر ستاد اربعین گیلان گفت: تاکنون بیش از ۴۳ هزارو ۷۶۸ زائر گیلانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که بیش از ۴۰ هزارو ۳۷۵ نفر با پرداخت حق بیمه، ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

روح‌الله بخشی نژاد از زائران اربعین حسینی(ع) خواست: در صورتی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند ثبت نام خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.

وی همچنین با اشاره به شلوغی مرز‌های مهران و خسروی، از زائران گیلانی خواست برای ورود به کشور عراق، به مرز‌های باشماق در استان کردستان و تمرجین در استان آذربایجان غربی مراجعه کنند.