جشن تکلیف بیش از ۸۰ نفر از دانش آموزان دختر در رشت برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ حجت الاسلام سعید مهدوی در مراسم جشن تکلیف ۸۲ دختر از دانش آموزان دبستان حضرت رقیه ناحیه یک رشت که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، گفت : برگزاری چنین مراسمی دختران را برای زندگی […]

جشن تکلیف بیش از ۸۰ نفر از دانش آموزان دختر در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ حجت الاسلام سعید مهدوی در مراسم جشن تکلیف ۸۲ دختر از دانش آموزان دبستان حضرت رقیه ناحیه یک رشت که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، گفت : برگزاری چنین مراسمی دختران را برای زندگی معنوی در جامعه آماده خواهد کرد. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در آیات و روایات به فرزند دختر بسیار اشاره شده، گفت: در روایات آورده شده که فرزند دختر برای خانواده حسنه و فرزند پسر نعمت است، از نعمت سوال، ولی برای حسنه پاداش داده می‌شود. 

وی اضافه کرد : خانواده‌هایی که دخترانشان را خوب پرورش داده اند مورد توجه پروردگار الهی قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و نظام بنیان خانواده، دختران و نوجوانان ما را هدف قرار داده اند، افزود: اگر دختران ما نورانی باشند جامعه را نورانی خواهند کرد و با وجود چنین دختران که مادران آینده اند، ترفنده‌های دشمنان هیچ گاه عملی نخواهد شد. 

اهدا جوایز نفیس به این دختران و اجرای سرود از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

  • نویسنده : گیله خزر (گیل خزر)