مشخص شدن حریف ملوان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر با انجام مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر در فصل جدید، تیم ملوان بندر انزلی در هفته نخست میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.   به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مراسم قرعه کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج […]

مشخص شدن حریف ملوان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر

با انجام مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر در فصل جدید، تیم ملوان بندر انزلی در هفته نخست میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مراسم قرعه کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد و تیم ملوان بندر انزلی تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها در هفته نخست در انزلی میزبان تیم گل گهر سیرجان است.
تقابل انزلیچی‌ها با مهدی تارتار که فصل گذشته هدایت ملوان را بر عهده داشت و نتایج خوبی را هم با این تیم گرفت و در این فصل هدایت تیم سیرجانی را بر عهده دارد بر جذابیت‌های این بازی افزوده خواهد کرد.
طبق اعلام سازمان لیگ، رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با حضور ۱۶ تیم، به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت و از ۲۵ مرداد آغاز خواهد شد.