لیگ برتر در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال دو تیم ریشه دار و پرهوادار ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان فردا به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ این مسابقه فردا و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی آبادان و به قضاوت کوپال ناظمی با کمک‌های هادی طوسی و […]

لیگ برتر

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال دو تیم ریشه دار و پرهوادار ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان فردا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ این مسابقه فردا و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی آبادان و به قضاوت کوپال ناظمی با کمک‌های هادی طوسی و رضا حیدری برگزار می‌شود.
۲ تیم در حالی رودروی هم قرار می‌گیرند که که صنعت نفت حال و روز خوشی ندارد و با شکست سنگین ۴ بر صفر هفته قبل مقابل مس رفسنجان به قعر جدول سقوط کرده است. ملوان، اما توانسته خود را به حاشیه امنیت جدول برساند و تا رده دوازدهم جدول بالا رفته است.
یکی از ۵ برد ملوان در دور رفت مقابل نفت آبادان رقم خورد، ولی اکنون وضعیت تیم نفت دگرگون شده و عبدالله ویسی سرمربی خوزستانی جانشین ادسون تاواراس سرمربی برزیلی شده تا شاید بتواند صنعت نفت را در لیگ برتر حفظ کند. البته خودش هم می‌داند که کار دشواری پیش رو دارد حتی اگر به او در گذشته لقب عبدالله گواردیولا داده باشند. نفتی‌ها فقط ۱۲ امتیاز دارند و ۱۲ گل هم دراین فصل بیشتر نزده اند و اگر آن‌ها نتوانند از پس ملوان ۲۲ امتیازی برآیند و ۳ امتیاز خانگی این مسابقه را بگیرند در آن صورت شرایط شان برای بقا بسیار دشوارتر خواهد شد.

  • نویسنده : گیله خزر (گیل خزر)