به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) شور و سرور جشن ویژه نیمه شعبان از دیروز و امروز در گیلان درحال برگزاری است.   گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مردم گیلان از دیروز با تکاپوی خاص برپا کننده جشن ویژه نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) در مناطق مختلف استان […]

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) شور و سرور جشن ویژه نیمه شعبان از دیروز و امروز در گیلان درحال برگزاری است.

 
Banner B

گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مردم گیلان از دیروز با تکاپوی خاص برپا کننده جشن ویژه نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) در مناطق مختلف استان هستند.
امام زادگان و اماکن متبرکه، مساجد و حسینه‌های استان گیلان سرشار از حضور مردم و گردشگران در جشن‌های نیمه شعبان است و مردم با حضور در مراسم ویژه سالروز ولادت امام زمان (عج) این روز بزرگ را گرامی داشتند.
مولودی خوانی، مراسم وعظ و سخنرانی، برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر‌ها، توزیع شیرینی وغذا‌های نذری و برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی از جمله برنامه‌های نیمه شعبان است که در حال برگزاریست.
مردم جای جای گیلان با توزیع شربت و شیرینی و پخت غذا‌های نذری در جشن بزرگ منتظران مهدی موعود (عج) ارادت خود را به خاندان آل الله نشان دادند.
در صومعه سرا به همت موکب قمر بنی هاشم (ع) و مساجد جعفری، جامع و المهدی اذربایجانان این شهرستان ۵ هزار وعده غذای گرم در شب میلاد حضرت مهدی (عج) پخت و بین میهمانان و دوستداران امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف توزیع شد.