دکتر اسدالله عباسی با گرامیداشت هفته وحدت، اتحاد مسلمانان را عامل یأس دشمنان دانست. گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ استاندار در همایش منادیان وحدت در رضوانشهر که با حضور مشاور دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور روحانیون و جمعی از علما و منادیان وحدت اهل سنت و تشیع برگزار شد، با تبریک […]

دکتر اسدالله عباسی با گرامیداشت هفته وحدت، اتحاد مسلمانان را عامل یأس دشمنان دانست.

گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ استاندار در همایش منادیان وحدت در رضوانشهر که با حضور مشاور دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور روحانیون و جمعی از علما و منادیان وحدت اهل سنت و تشیع برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: هفته وحدت فرصت خوبی برای تحکیم بنیان‌های وحدت اسلامی است و بی شک وحدت روز افزون اهل سنت و شیعیان دشمنان اسلام را مایوس خواهد کرد.
دکتر اسداله عباسی در ادامه با اشاره به حضور نمایندگان ادیان و مذاهب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این موضوع نشان دهنده توجه انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی و ادیان الهی است.
استاندار گیلان با اشاره به وحدت و همدلی در بین اهل سنت و شیعیان غرب گیلان افزود: اهل تشیع و تسنن و قومیت‌های مختلف گیلان، از دیر باز همواره در کنار هم زیر پرچم اسلام بوده اند
مشاور دفتر رهبر معظم انقلاب در امور روحانیون نیز در این همایش گفت: ما مسلمانان در سایه اسلام و وحدت کلمه می‌توانیم به تعالی و پیشرفت‌های بسیار دست یابیم.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا افزود: کشور‌های اسلامی با توجه به داشتن ظرفیت‌هایی همچون منابع غنی و گسترده در سایه اتحاد اسلامی، می‌توانند بعنوان قدرت اقتصادی برتر در دنیا مطرح باشند.
همچنین در این همایش فرماندار، حجت السلام والمسلمین مهدی نژاد امام جمعه رضوانشهر و حجت الاسلام والمسلمین خانی پور امام جمعه اهل سنت مسجد محمدیه تالش نیز در سخنانی هفته وحدت را فرصت مناسبی برای بازخوانی اشتراکات مذهبی و تبیین لزوم حفظ وحدت اسلامی دانستند.
در این مراسم از علمای اهل سنت و شیعه و همچنین منادیان وحدت که در راستای ترویج وحدت اسلامی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده اند، تجلیل شد.