مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان از افزایش ۷ هزار و ۸۵۹ مترمربع فضای آموزشی و تربیتی با بیش از ۱۳۶ میلیارد تومان هزینه هفته دولت امسال خبر داد. گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان گفت: با افتتاح ۹ مدرسه و ۵۳ کلاس درس با ۱۳۶ میلیارد و […]

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان از افزایش ۷ هزار و ۸۵۹ مترمربع فضای آموزشی و تربیتی با بیش از ۱۳۶ میلیارد تومان هزینه هفته دولت امسال خبر داد.

گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان گفت: با افتتاح ۹ مدرسه و ۵۳ کلاس درس با ۱۳۶ میلیارد و ۶۱۸ میلیون تومان هزینه در هفته دولت امسال، ۷ هزار و ۸۵۹ مترمربع به فضای آموزشی و تربیتی استان افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در میان جمعیت دانش‌آموزی افزود: دومین استخر دانش آموزی گیلان در بندر انزلی هم با ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه و با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش به ویژه شنا در بین دانش آموزان برای حفظ نشاط آن‌ها در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان با بیان اینکه پیشبرد برنامه‌های اجرایی و فنی فضا‌های آموزشی و نظارت بر روند اجرای آن از وظایف مهم این اداره کل است، گفت: توسعه ورزش در میان دانش‌آموزان نقش تعیین کننده‌ای در تأمین سلامت و شادابی نسل نوجوان و جوان، افزایش ضریب هوشی برای یادگیری و در نتیجه توسعه علمی کشور دارد.