در حاشیه بیست و هفتمین اجلاس روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی تفاهم نامه طرح جمع آوری آب‌های سطحی شهر خمام با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار بین دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و شهرداری خمام امضا شد. گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ بزرگ‌ترین قرارداد برون دانشگاهی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی […]

در حاشیه بیست و هفتمین اجلاس روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی

تفاهم نامه طرح جمع آوری آب‌های سطحی شهر خمام با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار بین دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و شهرداری خمام امضا شد.

گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ بزرگ‌ترین قرارداد برون دانشگاهی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، بین دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و شهرداری خمام با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حاشیه بیست و هفتمین اجلاس روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور در سی سرای در چالوس امضا شد.

مجتبی ملکی رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره تلاش مدیران این دانشگاه برای تحقق شعار امسال دانشگاه آزاد اسلامی «تبدیل سکوی مبدل دانایی به توانایی»، گفت: استفاده از ظرفیت‌های واحد‌های دانشگاهی برای شناسایی مشکلات هر استان و تلاش مدیران دانشگاه برای رفع این مشکلات و توجه ویژه به اقتصاد دانش بنیان از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد است.

ملکی چوبری اضافه کرد: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی از آموزش حافظه محور به سوی آموزش مهارت‌محور در حرکت است و تحقیقات تکلیفی باید به تحقیق‌هایی برای حل مسئله و مشکل تبدیل شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: قرارداد این دانشگاه و شهرداری خمام طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر خمام به دلیل سرریز رودخانه خمام‌رود با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار منعقد شده است.

ملکی چوبری با بیان اینکه این رودخانه به دلیل رسوب کود‌های شیمیایی که منجر به ایجاد جلبرگ و نیزار در مسیر رودخانه سرریز می‌شود، افزود: دانشگاه از طریق نرم‌افزار swmm ، میزان آب‌های ورودی، خروجی و قطر لوله هدایت آب در قالب نقشه ۳ بُعدی به تالاب انزلی را شناسایی کرده و از بروز مشکلات بعدی در این خصوص پیشگیری می‌کند.