فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در کمتر از ۲ ساعت یکی از متهمان به زورگیری که در لاهیجان سرقت کرده بود در استان البرز در مخفیگاهش دستگیر شد. گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به اینکه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره زورگیری از […]

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در کمتر از ۲ ساعت یکی از متهمان به زورگیری که در لاهیجان سرقت کرده بود در استان البرز در مخفیگاهش دستگیر شد.

گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به اینکه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره زورگیری از زنی مسن ، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل وقوع جرم اعزام شدند گفت: با تحقیقات پلیس مشخص شد ۲ موتور سوار به بهانه‌های مختلفی به خانه‌ی زنی ۸۰ ساله رفته و با تهدید و زور و پس از بستن دست‌های پسر این زن، طلا‌های وی را که شامل النگو، گردنبند و گوشواره بود سرقت کردند.

وی با اشاره به بررسی صحنه وقوع جرم از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی لاهیجان افزود: در کمتر از دو ساعت یکی از متهمان در یکی از شهر‌های استان البرز در مخفیگاهش دستگیر شد. 
فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اعتراف متهم ۳۳ ساله به زورگیری گفت: تلاش‌ها برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.
سرهنگ رحیمی افزود: متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.