جهاد کشاورزی گیلان برای حمایت از کشاورزان محصول زیتون و برنج را امسال به صورت حمایتی خرید می‌کند. گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: برای حمایت از کشاورزان گیلانی محصول برنج و زیتون را حمایتی خرید خواهیم کرد. صالح محمدی در نشست کمیته فنی زیتون کشور […]

جهاد کشاورزی گیلان برای حمایت از کشاورزان محصول زیتون و برنج را امسال به صورت حمایتی خرید می‌کند.

گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: برای حمایت از کشاورزان گیلانی محصول برنج و زیتون را حمایتی خرید خواهیم کرد.
صالح محمدی در نشست کمیته فنی زیتون کشور که با حضور روسا و مدیران جهاد کشاورزی استان‌های زنجان، قزوین، سمنان، کرمانشاه و گلستان در سازمان جهاد کشاورزی گیلان برگزار شده بود افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۲۵۰ هکتار از باغ‌های زیتون در رودبار توسعه داده شده است.
وی با اشاره به اجرای سیاست‌های توسعه کشاورزی در گیلان افزود: با توجه به تغییر اقلیم استان توسعه و گسترش باغ‌های زیتون باید در اولویت باشد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اهداف توسعه باغ‌های زیتون گفت: روغن زیتون جزو بهترین و سالم‌ترین روغن‌ها ست که با قرار گرفتن در سبد خانوار علاوه بر تامین سلامت مردم به رفع یکی از نیاز‌های اساسی کشور کمک می‌کند.