نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیان با تاسی از سیره پیامبر اسلام (ص) در ترویج و تبلیغ دین اسلام پشتکار و تلاش داشته باشند.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله رضا رمضانی در مراسم چهلمین روز درگذشت روحانی مجاهد حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن صفوی امام جمعه سابق […]

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیان با تاسی از سیره پیامبر اسلام (ص) در ترویج و تبلیغ دین اسلام پشتکار و تلاش داشته باشند.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله رضا رمضانی در مراسم چهلمین روز درگذشت روحانی مجاهد حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن صفوی امام جمعه سابق ماسال و فومن که در مسجد جامع ماسال برگزارشده بو د، گفت: پیامبر گرامی اسلام درامر هدایت و ترویج اسلام بسیار تلاش کرد و روحانیان باید با تاسی از سیره حضرت رسول در ترویج دین اهتمام داشته باشند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصیت حجت الاسلام و المسلمین صفوی افزود: مرحوم صفوی در راه تبلیغ دین و معارف دینی به معنای واقعی کلمه خستگی ناپذیربود و در کار تبلیغ دین اسلام تعطیلی نداشت و این مهم از ویژگی‌های بارز منبر ایشان بود.
آیت الله رمضانی پیامبر اکرم (ص) را کامل‌ترین الگوی بشریت دانست و تصریح کرد: وجود مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) در اخلاق، رفتار فردی و اجتماعی نمونه بود و رحلت جانسوز پیامبر رحمت و مهربانی بزرگ‌ترین مصیبت برای عالم هستی است.
مرحوم حجت الاسلام و المسلمین صفوی از علمای گیلانی که امام جمعه سابق شهرستان‌های ماسال و فومن و نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودسر ، فومن ، ماسال و صومعه سرا ، مدیریت حوزه علمیه امام جعفر صادق رشت بود وی مولف بیش از ۱۰ کتاب در حوزه علوم دینی بود.