دکترحسین افشین برای توسعه طرح های دانش بنیان و بازدید ازشرکت های فناور ساعتی پیش با استقبال استاندار گیلان به فرودگاه سردارجنگل رشت وارد شد. گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حسین افشین معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور امروز از طریق فرودگاه سردارجنگل رشت به گیلان وارد شد و […]

دکترحسین افشین برای توسعه طرح های دانش بنیان و بازدید ازشرکت های فناور ساعتی پیش با استقبال استاندار گیلان به فرودگاه سردارجنگل رشت وارد شد.

گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حسین افشین معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور امروز از طریق فرودگاه سردارجنگل رشت به گیلان وارد شد و مورد استقبال دکتر هادی حق‌شناس استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

حسین افشین معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نخستین برنامه از سفر خود به گیلان به همراه  دکتر هادی حق‌شناس استاندار گیلان  در گلزار شهدای رشت،حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

دیدار با آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان ،بازدید از نمایشگاه محصولات شرکت‌های دانش بنیان ، بازدید از ۴ شرکت دانش بنیان  ، نشست با نخبگان ، المپیادی‌ها ، رؤسای دانشگاه‌ها و اساتید هیات‌های علمی ، از دیگر جمله برنامه‌های سفر یک روزه دکتر افشین معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در سفر به گیلان است.