کمپین سبد مهربانی مناطق محروم آغاز شد بنیاد دستان مهربان شعبه گیلان بسته های معیشتی سبد مهربانی را بین خانواده های نیازمند مناطق محروم توزیع می کند. به گزارش خبرگزاری گیله خزر بنیاد دستان مهربان یک سازمان خیریه مردم نهاد است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد و در سراسر ایران ۲۰ […]

کمپین سبد مهربانی مناطق محروم آغاز شد
بنیاد دستان مهربان شعبه گیلان بسته های معیشتی سبد مهربانی را بین خانواده های نیازمند مناطق محروم توزیع می کند.
به گزارش خبرگزاری گیله خزر بنیاد دستان مهربان یک سازمان خیریه مردم نهاد است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد و در سراسر ایران ۲۰ شعبه دارد که درشعبه گیلان قصد دارد که تعداد ۲۵۰ سبد کالا اقلام غذایی را توزیع کند .
مدیر شعبه گیلان بنیاد دستان مهربان افزود که بسته های حمایتی که با کمک های مردمی تامین گردیده ، بعد از بسته بندی و آماده سازی ، در اواخر مهر ماه بین خانوده های مناطق مختلف استان گیلان توزیع خواهد شد .
خیرخواه به گیله خزر گفت که در کنار کمپین سبد مهربانی ، تعداد ۱۵۰ عدد پک لوازم تحریر که شامل کیف ، مداد ، دفتر و سایز لوازم مورد نیاز دانش آموزان در طول سال تحصیلی است را با کمک خیرین محترم تامین شده که به خانواده های نیازمند مناطق محروم هدیه می دهیم .
این کمپین در جهت کمک به مردم عزیز مان تدارک دیده شده تا در فرهنگ سازی ،کمک و یاری رساندن به همدیگر بتوانیم گام بلندی برداریم و جامعه ای بنا کنیم که در آن همه بی نیاز باشند و نیازمند وجود نداشته باشد.