رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی فومن گفت: شهدا با نثار جان عزیزشان برای ایران اسلامی، عزت و امنیت را به ارمغان آوردند. گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی فومن در مراسم یادواره ۱۷ شهید فراجای این شهرستان گفت: امروز تمام پیشرفت‌های سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و نظامی کشور را مدیون […]

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی فومن گفت: شهدا با نثار جان عزیزشان برای ایران اسلامی، عزت و امنیت را به ارمغان آوردند.

گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی فومن در مراسم یادواره ۱۷ شهید فراجای این شهرستان گفت: امروز تمام پیشرفت‌های سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و نظامی کشور را مدیون جوانان برومندی هستیم که جان عزیزشان را برای حفظ امنیت، آرامش و سربلندی ایران اسلامی فدا کردند و ما وظیفه داریم راه این غیور مردان را با جان و دل ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ابراهیمی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی افزود: رژیم سفاک و جنایتکار اسرائیل سال هاست که با کشتار مردم مظلوم فلسطین و غزه، به ویژه زنان و کودکان بی دفاع، بدترین جنایات قرن را با حمایت حامیان خود، به سرکردگی آمریکای جنایتکار مرتکب می‌شود در حالی که دولت‌های سرسپرده منطقه ساکت اند.