رییس اداره‌ی نظارت بر امور شعب سیار تعزیرات حکومتی گیلان گفت: طرح نظارتی اربعین تا نیمه‌ی شهریور تداوم خواهد داشت.   گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رضا امیری گفت: از زمان آغاز اجرای طرح نظارتی اربعین در گیلان تا کنون ۳۰۰ عملیات بازرسی از سوی ۴۴ گروه نظارتی استان در مراکز […]

رییس اداره‌ی نظارت بر امور شعب سیار تعزیرات حکومتی گیلان گفت: طرح نظارتی اربعین تا نیمه‌ی شهریور تداوم خواهد داشت.

 

گیل خزر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رضا امیری گفت: از زمان آغاز اجرای طرح نظارتی اربعین در گیلان تا کنون ۳۰۰ عملیات بازرسی از سوی ۴۴ گروه نظارتی استان در مراکز عرضه‌ی خدمات مختص به زائران اربعین در سراسر استان انجام شده و در پی آن ۷۳ مورد تخلف کشف و پرونده‌ی تخلفات به مراکز قضایی ارجاع شده است.
وی افزود: ۲۲۷ مورد از بازرسی‌ها هم بدون تخلف بوده و واحد‌های صنفی مربوطه با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های قانونی به ارایه‌ی خدمت پرداخته اند.
رییس اداره‌ی نظارت بر امور شعب سیار تعزیرات حکومتی گیلان گفت: طرح نظارتی اربعین همزمان با سراسر کشور از ۲۲ مرداد در مناطق مختلف گیلان آغاز شده و تا نیمه‌ی شهریور تداوم خواهد داشت.
رضا امیری هدف از اجرای این طرح نظارتی کنترل بازار در بستر ارایه‌ی خدمات مطلوب به زائران حسینی عنوان کرد. 
به گفته‌ی رییس اداره‌ی نظارت بر امور شعب سیار تعزیرات حکومتی گیلان این بازرسی‌ها از پایانه‌های حمل مسافر اعم از زمینی ، ریلی و هوایی، دفاتر خدمات مسافرتی ، رستوران‌ها و مراکز عرضه‌ی خدمات بین راهی به عمل آمده است.