کاظمی: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های تأمین نیروی انسانی مدارس گفت: کمبود معلم در سال تحصیلی جدید از طریق جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، حق‌التدریس نیرو‌های شاغل و ظرفیت بازنشستگان انجام خواهد شد. گیله خزر به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ علیرضا کاظمی با اشاره به برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای مدیریت کمبود معلم […]

کاظمی:

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های تأمین نیروی انسانی مدارس گفت: کمبود معلم در سال تحصیلی جدید از طریق جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، حق‌التدریس نیرو‌های شاغل و ظرفیت بازنشستگان انجام خواهد شد.

گیله خزر به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ علیرضا کاظمی با اشاره به برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای مدیریت کمبود معلم در سال تحصیلی جدید گفت: «تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مدارس از طریق جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، به‌کارگیری نیرو‌های بازمانده از استخدام‌های سال‌های گذشته، استفاده از معلمان بازنشسته و حق‌التدریس نیرو‌های شاغل انجام خواهد شد.

وی افزود: «سالانه به‌طور معمول حدود ۳۰ هزار نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش می‌شوند و بخشی از کمبود‌ها نیز از طریق سایر ظرفیت‌های موجود جبران خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: «با مدیریت همکاران در مناطق مختلف کشور، نگرانی جدی در زمینه تأمین نیروی انسانی وجود ندارد.

خانمها حتما از فروشگاه تولیدی لباس ما دیدن کنن (پلنگی تخصص ماست به قیمت تولیدی بخر )

روی عکس کلیلک کنید

 

وزیر آموزش و پرورش همچنین به برنامه‌های ارتقای کیفیت آموزشی اشاره کرد و گفت: «توانمندسازی معلمان، یکی از مهم‌ترین محور‌های ارتقای کیفیت آموزش است که در قالب اجتماعات یادگیری، جشنواره‌های تخصصی و دوره‌های ضمن خدمت در حال اجرا است.

وی ادامه داد: «توسعه فناوری‌های آموزشی و استفاده گسترده از تجهیزات نوین در کلاس‌های درس، بهبود فضا‌های ورزشی مدارس و تقویت فعالیت‌های پرورشی از دیگر برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت آموزش است و مجموعه این اقدامات در کنار یکدیگر می‌تواند به بهبود کیفیت آموزش در مدارس کشور منجر شود.